Skip to main content
C/ Portu-Etxe 9-1º, 20018-San Sebastián 943 31 67 07 guitrans@guitrans.eus

Zirkulazio murrizketak: martxoaren 13tik 23ra, biak barne

Post fijado

Esteka honetan, EAEko, Nafarroako, Kataluniako, Espainiako, Frantziako eta Alemaniako zirkulazio-murrizketak ikus ditzakezu

GARRAIO BEREZIETARAKO edo SALGAI ARRISKUTSUETARAKO murrizketek eragindako ibilgailuei ere SALGAI MOTA GUZTIETARAKO murrizketek eragiten dietela gogorarazten da. Martxoaren 19a, asteazkena, jaieguna da Murtzian eta Valentzian.

 

 

Zirkulazio-murrizketak Euskadin, Nafarroan, Katalunian, Espainian, Frantzian eta Alemanian martxoaren 13tik 23ra, biak barne.

Dagoeneko eska daiteke bidaia-baimen elektronikoa (UK ETA) Erresuma Batuan sartzeko

Post fijado


2025eko apirilaren 2tik aurrera, Europar Batasuneko herritar guztiek, gidari profesionalak barne, bidaia-baimen elektronikoa (UK ETA) izan beharko dute Erresuma Batuan sartu ahal izateko. Baimen elektroniko horrek ez du ordezten bisatua. Tasa hori nahitaezkoa da Europar Batasuneko eta Europar Batasunetik kanpoko herritarrentzat, baina kasu batzuetan, eskatzailearen nazionalitatearen arabera, bisa ere beharko da. Baimena eskatzeko plataforma 2025eko martxoaren 5etik aurrera dago gaituta Europako herritarrentzat. Tramitazioaren kostua 10 librakoa da eta 2 urterainoko balioa izango du.

Baimena izapidetzeko, eskatzaileek honako hauek izan beharko dituzte:

Indarrean dagoen jatorrizko pasaportea
Helbide elektroniko batera sartzea
Ordainketa-metodo baliozkoa, kreditu-txartela, zordunketa, Apple Pay edo Google Pay izan daitekeena.
Egiaztapen-prozesurako beharrezkoak diren pasaportearen eta eskatzailearen aurpegiaren irudiak.
UK ETAren eskaera esteka honen bidez egin ahal izango da.

Gasolioaren batez besteko prezioa OTSAILA 2025: Garraioaren prezioa NAHITAEZ eguneratzeko formulak dituen kalkulagailua

Post fijado

2025eko OTSAILAN, Trantsizio Ekologikorako eta Erronka Demografikorako Ministerioak 2025/03/7an argitaratutako automobilgintzako gasolioaren batez besteko prezioa litroko 1,4986 urokoa izan da (BEZa barne), 2021eko martxoan baino % 26,59 gehiago.

Eguneratzeko formulak

2023ko uztailaren 1etik aurrera, honako koefiziente hauek aplikatzen dira:

  • 20 tonatik gorako ibilgailuetan 0,3 koefizienteaz biderkatzen da,
  • 3,5 eta 20 tona arteko ibilgailuetan, 0,2 koefizienteaz biderkatzen da.
  • eta 3,5 tonarainoko ibilgailuetan, 0,1 koefizienteaz.

Esteka honetan ikus dezakezu gasolioaren hileko prezioaren bilakaera 2021eko martxotik 2025eko otsailera. Era berean, ondoren zehazten diren formulen arabera, fakturan gehitu beharreko kopuruak kalkula ditzake, gasolioaren prezioak izandako igoeraren arabera.

PREZIOEN NAHITAEZKO EGUNERATZE AUTOMATIKORAKO FORMULAK, ERREGAIEN PREZIOAREN IGOEREN ARABERA (Sakatu hemen)

Gasolioaren prezioak gora egiten badu kontratua egiten den egunaren eta garraioa egiten den unearen artean, garraioaren prezioak honako formula hauek izango ditu:

BGM = 20 Tn duten ibilgailuak, obretakoak izan ezik:>
Fakturan gehitu beharreko zenbatekoa = gasolioaren igoeraren %a x garraioaren prezioa x 0,3/100

BGMa duten ibilgailuak> (3,5 Tn) eta TAG_OPEN (20 Tn), obretakoak izan ezik: <
Fakturan gehitu beharreko zenbatekoa = gasolioaren igoeraren %a x garraioaren prezioa x 0,2/100

3,5 tonako BGMa >duten obretako ibilgailuak:
Fakturan gehitu beharreko zenbatekoa = gasolioaren igoeraren %a x garraioaren prezioa x 0,2/100

3,5 Tn BGMdun ibilgailuak<:
Fakturan gehitu beharreko zenbatekoa = gasolioaren igoeraren %a x garraioaren prezioa x 0,1/100

(2023ko ekainaren 30ean, 2022ko abenduaren 28ko BOEn argitaratutako 20/22 Errege Lege Dekretuaren 41. artikuluan ezarritakoaren arabera, aurreko koefizienteak aplikatzeari utzi zitzaion).

Berrikuspen-klausula aplikatzeko baldintzak, 2022/03/02an 3/2022 Errege Lege Dekretua (2022/03/02ko BOE) eta 2022/11/LED (2022/06/26ko BOE) indarrean jarri ondoren.

  • Prezioa % 5 aldatzen denean (idatziz muga txikiagoa ezartzen denean izan ezik), MITMAk ezarritako formulak aplikatuko dira garraio-prezioan jasanarazteko.
  • Fakturan banakatuta jaso beharko da, salbu eta kontratuak doikuntza islatzeko beste modu bat jasotzen badu.
  • Garraio jarraituko kontratuetan hiru hilean behin aplikatuko dira automatikoki, aldizkakotasun txikiagoa hitzartzen denean izan ezik.
  • Ez da onartzen kontrako itunik.
  • Garraio jarraituko kontratuak dituzten enpresek, 2022/03/02an bertan xedatutakoa eguneratzeko edo aldizkakotasuna izateko beste formularen bat duten kontratuak badituzte, 6 hilabete izango dituzte horiek egokitzeko.
  • Formula hori ez duten eta 2022/03/02an indarrean dauden garraio jarraituko kontratuen kasuan, nahitaezkoa izango da garraioaren prezioa berrikustea ondorengo garraioetan erregaiaren prezioa aldatzeagatik (lehen xedapen iragankorra).
  • Erregai alternatiboak erabiltzen dituzten garraio-kontratuek formulak erabili ahal izango dituzte beren formula espezifikoak onartzen direnean.
  • 11/2022 Legegintzako Errege Dekretuak ezohiko aldi baterako neurri bat aurreikusten du bidalketa bakarreko zerbitzuetarako, berehala exekutatzekoak, eta horietan garraioa egiteko beharrezkoa den erregaiaren kostua banakatuta jaso beharko da. Erregaiaren kostua zehazteko, automobilgintzako gasolioaren asteko batez besteko prezioa hartuko da erreferentziatzat, Europar Batasuneko Oil Bulletin-en Espainiarako jasotzen den zerga eta guzti. Betebehar hori bidalketa bakarra xede duten garraio-kontratuetan baino ez da aplikatuko.

Gasolioaren prezioen aldakuntza-indizea Espainian

Gasolioaren prezioen aldakuntza-indizea, Oil Bulletin-en arabera, Espainian

ARAUDI ERREGULATZAILEA:

  • FOM/2184/2008 Agindua, uztailaren 23koa, salgaien errepideko garraioak kontratatzeko baldintza orokorrak ezartzen dituena. Prezioak eguneratzeko klausula. EAO (08/07/25).
  • 15/2009 Legea, salgaien errepide-garraiorako kontratuari buruzkoa. EAO (12/11/09).
  • 3/2022 Errege Lege Dekretua, martxoaren 1ekoa, salgaien errepideko garraioaren iraunkortasuna eta kate logistikoaren funtzionamendua hobetzeko neurriei buruzkoa, eta 2020ko uztailaren 15eko 2020/1057 (EB) Zuzentarauaren transposizioa egiten duena. Zuzentarau horren bidez, 96/71/EE Zuzentarauari eta 2014/67/EB Zuzentarauari buruzko arau espezifikoak ezartzen dira, errepideko garraioaren sektoreko gidarien joan-etorrietarako, bai eta obra-kontratu publikoetako prezioak berrikusteko salbuespenezko neurriak ere. EAO, 02/03/2022.
  • 11/2022 Errege Lege Dekretua, ekainaren 25ekoa, Ukrainako gerraren ondorio ekonomiko eta sozialei erantzuteko, kalteberatasun sozial eta ekonomikoko egoerei aurre egiteko eta La Palma uhartearen ekonomia eta gizartea berreskuratzeko zenbait neurri hartu eta luzatzen dituena.

Errepideko garraiolari autonomoen jarduera eteteko laguntzen deialdia argitaratu da

Post fijado

Martxoaren 4an, asteartea, Garraioen eta Mugikortasun Iraunkorraren Estatu Idazkaritzaren Ebazpenaren laburpena argitaratu da BOEn. Ebazpen horren bidez, 2025ean jarduera uzten duten errepideko garraiolari autonomoentzako laguntzen deialdia egin zen. Eskabideak aurkezteko epea apirilaren 4an amaituko da.

Laguntza horien oinarri arautzaileak azaroaren 17ko FOM/3218/2009 Aginduan (azaroaren 30eko BOE) daude jasota. Agindu hori azaroaren 17ko FOM/2835/2012 Aginduak (2013ko urtarrilaren 1eko BOE) eta urtarrilaren 30eko FOM/64/2017 Aginduak (otsailaren 2ko BOE) aldatu zuten.

Laguntzak 17.39.453M.772 «Errepideko garraioaren sektorea hobetzeko neurrien programa» aurrekontu-aplikazioaren kontura emango dira, eta gehieneko zenbatekoa 9.780.000 eurokoa izango da, 2023ko deialdian esleitutakoa baino 30.000 euro gehiago, honela banatuta: 9.630.000 euro, gehienez, dirulaguntza emateko Aginduan jasotako onuradunen artean banatuta, eta 150.000 euro, gehienez, Agindu horren aurka aurkeztutako baiesteko errekurtso potentzialak ordaintzeko. Nolanahi ere, laguntzak emateko, kreditu egokia eta nahikoa egon beharko da emate-aginduaren unean.

Eskabideak aurkezteko azken egunean gutxienez 63 urte dituzten profesionalek eskatu ahal izango dituzte laguntzak, kasu orokorrerako (Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalaren ebazpen baten titularren kasuan, ezintasun iraunkor osoagatiko, erabateko ezintasunagatiko edo baliaezintasun handiagatiko pentsioa onartzen den eguna garraiolariaren ohiko lanbidean aritzeko, ez dago gutxieneko adinik laguntzak eskatu ahal izateko).

Eskatutako baldintzak
1.- 63 urte edo gehiago izatea edo ezintasun iraunkor absolutua edo erabatekoa aitortu izana. Gutxieneko adin hori ez zaie eskatzen eskaera aurkezteko unean ebazpen bat duten eskatzaileei. Ebazpen horrek zehaztuko du garraiolariaren ohiko lanbidean jarduteko ezintasun iraunkor absolutuagatiko, ezintasun iraunkor osoagatiko edo baliaezintasun handiagatiko pentsioa onartzeko ondore-data.
2.- Azken 10 urteetan, trakzio propioa duten ibilgailuetarako salgaien garraio publikoko 3 baimenen titular izatea, etenik gabe.
Epe horretan, aipatutako baimenen artean etendurik ez dagoen baten titular izan beharko dute, gutxienez, une oro, eta titulartasun horretan eten bakarra onartuko da, gehienez ere hiru hilabeteko epean. Dirulaguntza kobratzeari uko egiten zaion unera arte egon beharko da indarrean laguntza emateko baimena.
3.- Azken 10 urteetan etenik gabe Gizarte Segurantzako langile autonomoen araubidean alta emanda egotea, eta hiru hilabete baino gutxiagoko epe baterako etenaldi bakarra baimentzea. Ezintasun iraunkor absolutua edo osoa duten eskatzaileen kasuan, hamar urteko epe hori aitortua izan zaienetik zenbatuko da.
4.- Garraio publikoaren jarduera bere izenean uzteko konpromisoa hartzea, bere titulartasuneko baimen guztiei UKO eginez.

5.- Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean izatea.

6.- Aurreko hiru urteetan Ministerioak jarduera uzteagatik emandako beste laguntza batzuk alferrik galdu ez izana, laguntza horiei uko egin dielako edo kobratzeko beharrezko dokumentazioa aurkeztu ez duelako.

7.- Gainerako baldintzak bete arren, salgaien garraio publikorako baimenaren titularra den pertsona bakarreko merkataritza-sozietate bat eratu duten garraiolariak izan daitezke onuradun, eta onuradun hori izango da bazkide bakarra.

Laguntzen gehieneko zenbatekoak
a) Titularra den garraio publikoko baimenagatik edo baimenengatik, 30.000 euro.
b) Onuradunak 65 urte baino gutxiago baditu, 5.300 euro hirurogeita bost urte betetzeko falta zaizkion sei hilabete oso bakoitzeko. Seihilekoak 2024ko ekainaren 1etik aurrera zenbatuko dira. Ezintasun iraunkor absolutua edo osoa aitortu zaien onuradunek ez dute inolako kopururik jasoko kontzeptu horrengatik, adina edozein dela ere.
Jarduera uzteko espedienteak telematikoki eskatu eta izapidetu beharko dira, Ministerioaren egoitza elektronikoaren bidez, helbide honetan

Eskabideak aurkezteko epea amaitu eta hilabete igaro ondoren, jasotako eskabideen zerrenda argitaratuko da Garraio, Mugikortasun eta Hiri Agenda Ministerioaren web-atarian. Zerrenda hori onartutakoen behin-behineko zerrenda izango da, dirulaguntza emateko ebazpena eman arte.

Laguntzen betekizunak, dokumentazioa eta baldintzak 943-316707 zenbakian kontsulta ditzakezu, 3 (Enara Urdanpilleta).

Gidari profesionalen gidabaimenen indarraldia kontsultatzeko aukera gaituta dago

Post fijado

Abenduaren 20ko 18/2021 Legeak (2021/12/21eko BOE) ezarri zuen gehienez urtebeteko epean, legea indarrean sartzen denetik zenbatzen hasita, hau da, 2023ko martxoaren 21a baino lehen, sistema telematiko bat jarriko zela martxan, garraio-enpresek jakin dezaten gidariek gidatzeko legezko baldintzak betetzen dituzten ala ez. Sistema hori 2025eko martxoaren 3tik dago martxan DGTren webgunean. Kontsulta egin ahal izateko, baldintza hauek bete behar dira:

Kontsulta egiten ari den pertsonak enpresaren ordezkaria edo haren izenean baimendutako pertsona bat izan beharko du.
Kontsulta egiten den enpresak garraio-enpresa gisa erregistratuta egon behar du, hau da, garraio-baimenak indarrean izan behar ditu.
Kontsulta egiten zaion langileak enpresako langilea izan behar du, eta enpresak soldatapeko gidari profesional gisa erregistratua izan behar du Gizarte Segurantzan (E edo F kategoria).
Kontsulta-izapidea doakoa da, eta beharrezkoa da ziurtagiri digitala, NAN elektronikoa edo Cl@ve kredentzialak izatea zerbitzuan sartzeko. Horrez gain, kontsulta egin nahi zaien gidariaren edo gidarien AIZ/IFZ jakin behar da.

Sarbidea langileen gidabaimenaren edo gidalizentziaren mantentzeari edo galerari buruzko datuei dagokienez bakarrik dago mugatuta; hau da, kontsultaren bidez jakin daiteke ea une horretan gidaria gidatzeko gaituta dagoen.

Kontsultatu profesionalen gidabaimenen indarraldia.

Bidean aldizkariaren 270. zenbakia eskuragarri dago online

Post fijado

Fundación GUITRANS Fundazioak argitaratutako Bidean 270 aldizkaria dago jada GUITRANSen webgunean, 2025eko OTSAILARI dagokiona. Sumarioan, atal finkoez gain, honako artikulu hauek nabarmentzen ditugu:

BISAK 2025
Solsare-deskontua handitzen da, 22 cts/litro
Argitaletxea: Garraioaren sektoreak galera ekonomiko larriak izan ditu trafikoko izapideetan izandako atzerapenengatik
Gaur egun, derrigorrezkoa al da takografoan zamalanak erregistratzea?
NAFARROA: autonomo gisa lanean hasteko laguntzak
GIPUZKOA: erakundearen karbono-aztarna kalkulatzeko laguntzak
Radar berriak aktibatu dira A-15 errepidean
2025eko Errepideko Garraioaren Ikuskapen Plana, 2024ko planarekin alderatuta aldaketa txikia
LGS (lanbide arteko gutxieneko soldata) % 8 igoko da 2025ean
Ibilgailu astunen zirkulazio murrizketak 2025ean Espainian, EAEn eta Nafarroan
Joan den otsailaren 1etik tarifa berriak Frantziako autobide sarean
BIDEGI: aurrez aurreko arretarako zentro berria Bergaran
POLONIA: SENT sisteman erregistratzeko betebeharra
“Gidaririk gabe, ez dago garraiorik” txostena
Garraio eta Logistikako Goi Zikloko ikasleei bisita, Plaiaundin (Irun)
Europako Erkidegokoa ez den gidariaren ziurtagiria, nazioarteko garraio publikoko jarduerarako bakarrik eska daitekeena
Ekainaren 13ra arte, hondakin arriskutsuen 2024ko garraioaren laburpen-memoria aurkezteko.
Garraio Ministerioaren «Errepideak beti ditu irteerak» kanpaina digitala
Berriro onartu dira 2025erako kotizazio-oinarrien eguneratzea eta laneko eta Gizarte Segurantzako beste neurri batzuk
KPI Europa 2024
ERRESUMA BATUA: 2025eko urtarrilaren 31tik aurrera nahitaez sartu beharreko deklarazio laburtua
FRANTZIA: ekainaren 1era atzeratu da kostaldeko 11 udalerritan emisio gutxiko eremu bat ezartzea
2025eko otsaileko aldizkarirako esteka.

Garraio Ministerioak ebazpen bat argitaratu du mugikortasun-paketean jasotako hutsegite mota berriak kalifikatzeko

Post fijado

Otsailaren 25eko BOEn argitaratu da Errepide eta Trenbide Garraioko Zuzendaritza Nagusiaren 2025eko otsailaren 21eko Ebazpena, gidariek errepideko garraioan egiten dituzten lanaldien gaineko gutxieneko kontrolak ezartzen dituen 2022ko martxoaren 18ko Ebazpena aldatzen duena. Gidarien lana lau astean behin operazio-zentrora edo bizilekura itzultzeko moduan antolatzen ez duen garraio-enpresak arau-hauste oso larria egingo du. Eta asteko atsedenaldietan kamioitik kanpoko ostatu-gastuak bere gain hartzen ez dituztenek hutsegite larria egingo dute. 2020ko Mugikortasun Paketean jasotako eta orain Espainiako araudian jasotako arau-hauste berrietako bi dira.

Ebazpen honen helburua da Espainiako ordenamendu juridikoan sartzea Batzordearen 2024/846 (EB) Zuzentarau Eskuordetua, 2024ko martxoaren 14koa, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2006/22/EE Zuzentaraua, 561/2006 (EE) eta 165/2014 (EB) Erregelamenduak aplikatzeko gutxieneko baldintzei buruzkoa, eta 2002/15/EE Zuzentaraua, errepide-garraioko jarduerei buruzko gizarte-legeriari buruzkoa, aldatzen dituena.

Indarrean sartzea: argitaratu eta 20 egunera.

“Gidaririk gabe, ez dago garraiorik” txostena

Post fijado


Bidean aldizkarian argitaratutako erreportajean, joan den abenduaren 13an Ficoban (Irun) egin zen jardunaldiaren berri eman zen. Bertan, Fundación GUITRANS Fundazioak sustatutako “Gidaririk gabe, ez dago garraiorik” azterlanaren ondorio nagusiak aurkeztu ziren. June Garrido Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide eta Komunikazio gradu bikoitzeko ikasleak parte hartu du, protagonismo handiz. Txostena www.guitrans.eus webgunean jarri da, eta dokumentu bizia da, etengabe eguneratzen dena, inplikatutako eragile guztien artean gure sektoreko profesionalen pixkanakako galera lehengoratzeko neurri eraginkorrak martxan jartzeko oinarria izan dadin.Gidaririk eza egitura-arazoa da, estatu-arazoa; beraz, egin daitezkeen ekarpen guztiak, hausnarketarako eta lankidetza-erabakiak hartzeko espazio bat sortuz, erabakigarriak izango dira konponbideak aurkitzeko. Txosten honek sareko lan horren kate-maila izan nahi du.

Txostena deskargatzeko, sakatu hemen.

SOLRED txartelarekin gozatzeagatik deskontua handitzen da

Post fijado

Otsailaren 1etik aurrera, eta beste abisu bat eman arte, SOLRED txartelarekin gozatzeagatik LANBIDE PREZIOARI aplikatu beharreko 19 cts/litroko deskontua 22 cts arte igotzen da. 26 gasolina-zerbitzugune daude Gipuzkoan, 22 cm-ko deskontuarekin gehienez, 6 19 cm-ko deskontuarekin eta 1 17 cm-ko deskontuarekin. Esteka honetan, 22, 19 eta 17 cts dituzten estazioen zerrendara sar zaitezke.

Prezio profesionalean 22 zentimoko A gasolioaren deskontuez gain, SOLREDek beste batzuk eskaintzen ditu:

Gso B 5 cts/l deskontua hornigailuaren prezioa
HVO (Diesel Nexa % 100 berriztagarria) 5 cts/l deskontua hornigailuaren p.
GNL+GNC 10 cts/l deskontu p. hornigailua
AdBlue 20 cts/l deskontua p. hornigailua
% 50 aparkaleku seguruan (Guarromán, Zaragoza Plaza eta Albatera)
Gnas Global 1,2 cts/l deskontu p. hornigailua
Akordioari buruzko informazio guztia www.guitrans.eus webgunean.

Eslovaquia: desvío del tráfico de mercancías en tránsito desde el puente Prístavný

Según informa ANTRAM, con la información facilitada por CESMAD, apartir de este mes de marzo entrará en vigor una nueva normativa que permitirá el paso por el puente Prístavný (circunvalación de la autopista D1 en Bratislava) únicamente a vehículos con un peso superior a 3,5 toneladas destinados al transporte de mercancías. El tráfico de tránsito se redirigirá desde la D2 (Pečňa – Petržalka) a la D4, desde donde los vehículos accederán a la D1 a través del ramal recientemente inaugurado en el cruce D1/D4.

Si bien el nuevo trazado puede suponer un ligero incremento en las tarifas de los peajes, es una solución eficaz y recomendable si la comparamos con el ahorro de tiempo que supone la menor frecuencia de los atascos.

En caso de infracción de la prohibición de circulación, el conductor podrá ser multado con hasta 1.000 € en procedimiento sumario y con hasta 1.500 euros en procedimiento administrativo.

MLC ENERGIA, ezagutu zure prezio interesgarriak

Prezioa (BEZik gabe) €/ litro MLC diesel Quality Gipuzkoako MLC estazioetan

2025/03/18ko 00:00etatik aurrera:

  • Urnieta: 1,034 €/ litroko
  • Elgoibar: 1,032 €/ litroko.

Fundación GUITRANS Fundazioaren eta MLC ENERGÍAren artean duela gutxi sinatutako lankidetza-hitzarmenaren arabera, GUITRANSeko bazkideek prezio lehiakorra jaso ahal izango dute beren gasolina-zerbitzuguneetako hornigaietan.

Gaur egun, MLC ENERGIAK hiru zerbitzugune operatibo ditu Gipuzkoan, zehazki, Irunen, Elgoibarren eta Urnietan. Azken hori abuztuaren 30ean inauguratu zen, ostiralean, MLC ENERGÍAREN zerbitzugunerik handiena eta gaitasun operatibo handiena duena. Esteka honetan, azpiegitura berri honek garraio-profesionalei eskainiko dizkien ezaugarri eta zerbitzu nagusien laburpen xehatua ikus dezakezu.

Kokapen estrategiko hori kontu handiz aukeratu du MLC ENERGIAK nazioarteko garraio-ibilbideei erantzuteko, batez ere Irundik barrena Frantziara sartzen diren garraiolarientzat.

MLC ENERGIA estazio sarea EAEn eta Nafarroan

Urnieta
Bo kalea. Ergoyen, 210 (irteerak 160 eta 162 A-15 autobidean)
Urnieta (Gipuzkoa)

Elgoibar
Aiastia Harana kalea, 907, 20870, SS,
Elgoibar (Gipuzkoa)

Irun
Egin ezazu Sarea kalea, 3, 20305
Irun (Gipuzkoa)

Gorbea
Urartea kalea, 23, 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba)

Burutain
N-121-A, 17, 380, 31798 KP
Burutain (Nafarroa)

Altzuza
Agoitz hiribidea, 31486
Egues (Nafarroa)

Esteka honetan, MLC ENERGIAKO estazioen zerrenda osoa ikus dezakezu, haien kokapenaren eta horietako bakoitzean eskaintzen diren zerbitzuen xehetasunekin.

 

Akordioari buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, jarri harremanetan Ordainketa Txartelen Sailarekin 943-316707, ex. 3 (Enara Urdanpilleta).

 

Presentado el proyecto de conexión entre la A-15 y la N-I en el entorno de Bazkardo, en Andoain

La Diputación Foral de Gipuzkoa ha presentado el proyecto de conexión entre la A-15 y la N-I en el entorno de Bazkardo, en Andoain, que reorganizará la confluencia entre estas dos carreteras mediante una estructura en lazo. La solución planteada prioriza un menor impacto y permite acabar con las retenciones en Bazkardo,mayor foco de atascos diarios de todo el territorio de Gipuzkoa. Con el nuevo diseño, se prevé una mejora significativa en la funcionalidad y capacidad, garantizando una circulación más fluida y minimizando las afecciones a la trama urbana de Andoain, ya que todo el enlace se desplaza más al norte y se aleja del área urbana.

El nuevo trazado partirá desde la salida del túnel de Atorrasagasti y mantendrá los dos carriles hasta la convergencia con la N-I que proviene de Lasarte. El tronco de la A-15 sobrevolará perpendicularmente la N-I y el río Oria mediante una primera estructura de 595 metros de longitud. A continuación, una segunda estructura curva de 215 metros volverá a cruzar la N-I y el río Oria, descendiendo hasta confluir con la N-I en el tramo Tolosa-Lasarte. La configuración final de la calzada incluirá dos carriles de 3,5 metros, arcenes de 2 y 1 metro y barreras de seguridad de 0,6 metros de ancho. Además, se ha previsto la instalación de alumbrado y pantallas antirruido en el primer tramo del viaducto, con el objetivo de minimizar el impacto.

El trazado se divide en las siguientes fases:

· Comienza a la salida del túnel de Atorrasagasti. El ramal de salida al enlace de Buruntza (para los tráficos no de paso) se realizará a través de la margen izquierda de la calzada mientras que se mantienen los dos carriles para los vehículos que circulan en dirección Tolosa (tronco de la A-15).

· El tronco de la A-15 sobrevuela perpendicularmente sobre la N-I y el río Oria mediante una primera estructura que se apoya en la ladera izquierda del valle en una longitud de 70m. La estructura se encuentra apoyada en 8 pilas (9 vanos) y tiene una longitud de 595m.

· A continuación, una segunda estructura curva vuelve a cruzar la N-I y el río Oria y va perdiendo altura hasta aterrizar en la explanada anexa a la calzada “Tolosa – Lasarte” de la N-I. Esta estructura tiene 5 pilas (6 vanos) y una longitud de 215m.

· La confluencia de la A-15 y de la N-I y el paso de 4 a tres carriles finaliza a la altura del paso peatonal actual.

egún el calendario previsto, la redacción del proyecto se llevará a cabo en el segundo semestre de 2025, con la licitación de las obras y el comienzo de éstas a lo largo de 2026.

Consulta al Registro de Empresas y Consejeros de Seguridad

El RD 97/2014, de 14 de febrero, por el que se regulan las operaciones de transporte de mercancías peligrosas por carretera en territorio español, en el art. 28, establece la obligación que tienen las empresas de comprobar previamente a contratar con otras empresas para realizar cualquier actividad que requiera designar consejero de seguridad, que estas disponen de consejero de seguridad, cuando tal requisito sea exigible. A través de la siguiente aplicación que acaba de poner en marcha el MITMS se puede comprobar respecto de cualquier empresa cuya actividad sea la expedición, el embalaje, la carga, el llenado, el transporte o la descarga de mercancías peligrosas, si dispone de consejero de seguridad adscrito, así como la especialidad en la que están habilitados. Únicamente hay que introducir el NIF de la empresa de la que se quiere consultar los datos.

Acceso a Registro de Empresas y Consejeros de Seguridad

SOLRED – Gasolioa

FITRANSEKIN EGINDAKO AKORDIOAREN BALDINTZAK
FITRANSek, GUITRANSeko kide den federazioak, akordio bat sinatu du SOLREDekin SOLRED txartelaren baldintzak nabarmen hobetzeko enpresa elkartuentzat. Akordioaren arabera, GUITRANSeko bazkideek adierazitako azken prezioak dituzte zerrendako gasolindegietan, prezio profesionalari deskontua aplikatu ondoren (19 zentimoraino (*) gasolindegi batzuetan). Prezio hori normalean zutoin-prezioa baino txikiagoa da, eta, beraz, deskontua are handiagoa da.
  • 19 zentimoko (*) beherapena aplikatzeko akordioa duten gasolindegien zerrenda gasolindegien zerrenda. Zerrenda ikusi .
    Zerrenda astero aldatzen da, prezio profesionalaren arabera. Aldaketa bat egiten den bakoitzean, informazioa posta elektronikoz bidaliko da. Bilaketa lurraldeka egiten da.(*) BERRITASUNA. Deskontua 22 zentimora iritsiko da hilean 10.000 litrotik gorako kontsumoetan (beste deskontu bat 2024/10/01etik aurrera).

Nola deskargatu Waylet aplikazioa Repsolen gasolina-zerbitzuguneetan hornigaiak ordaintzeko
Esteka honetan zure SOLRED txartelak Waylet-ekin lotzeko bi azalpen-bideotara sar zaitezke (lehenik Waylet aplikazioa deskargatu beharko duzu eta, ondoren, bideo horietan adierazten direnak jarraitu alta emandako txartel kopuruaren arabera).

APARKALEKU SEGURUEN SAREAREN SUSTAPENA
Aparkaleku seguruak erabiltzeagatik eta SOLRED txartelarekin ordaintzeagatik, egonaldia DOAKOA izango da aparkaleku seguru guztietan, Junquerako aparkalekuan izan ezik, bertan deskontua % 50ekoa izango baita FITRANSekoa izateagatik.

Informazio gehiago: Txartel Saila (Enara Urdanpilleta): 943-316707, 3. luzapena.

Duela gutxi EJSN kodeak eguneratu dira. Zein da EJSN-2009ko 5225 eta 5226 jardueretarako baliokidetasuna EJSN-2025ean?

EJSN kodeak enpresek eta autonomoek egiten dituzten jarduera ekonomikoak sailkatzeko erabiltzen dira Espainian. EJSN kodeen funtzio garrantzitsuenetako bat Gizarte Segurantzak erabiltzea da, kode horiek aukera ematen baitute kotizazio-oinarriak eta lan-istripuengatiko eta lanbide-gaixotasunengatiko primen tarifak zehazteko, jarduera ekonomiko bakoitzari lotutako arrisku-mailaren arabera. EJSN kodeak 2025ean eguneratu dira. EJSN-2009ko 5229 jarduerarako baliokidetasuna, EJSN-2025ean, honako hauetan banatzen da:

52.25 Zerbitzu logistikoen jarduerak
52.26 Garraioaren beste jarduera lagungarri batzuk
52.31 Bitartekaritza-jarduerak

MUBILek behin betiko egoitza inauguratuko du Eskuzaitzetan maiatzaren 12an

Datorren maiatzaren 12an, MUBIL Center Gipuzkoako Mugikortasun Adimentsu eta Iraunkorraren egoitzaren inaugurazio ofiziala izango da, eta Eskuzaitzetan (Donostia – Zubieta) irekiko ditu ateak. MUBIL proiektua 2018an abiatu zen, etorkizunari aurrea hartzeko eta Gipuzkoa mugikortasun berriaren abangoardian kokatzeko asmoz.

9.700 m²-ko azalerarekin, MUBIL Center ekosistema honetan inauguratu den lehen eraikina da, mugikortasun iraunkorraren esparruan erreferente gisa kokatuz. Bertan, azken belaunaldiko eragiketa-zentro bat dago, energia biltegiratzeko laborategi aurreratuekin, trakzio-sistema elektrikoekin eta hidrogeno-pilekin batera.

Zentro horren inaugurazioa trantsizio energetikorako urrats argia da, eta funtsezko zutabea Europako helburu klimatikoen betetzea bizkortzeko, 2030erako berotegi-efektuko gasen emisioa % 55 murriztea eskatzen baitute. Testuinguru horretan, MUBIL Center funtsezko teknologiak garatzeko gune estrategikoa da, hala nola elektromugikortasuna eta garraioaren digitalizazioa.

Bartzelonako eta Astigarragako kamioi-aparkalekuak, mowiz TRUCKk kudeatzen dituenak, Europako onenak beren segurtasun eta iraunkortasunagatik

mowiz TRUCK Porta eta Astigarragako mowiz TRUCK kamioientzako aparkalekuek Europako sari ospetsu bana jaso dute berriki, segurtasunaren, zerbitzuaren kalitatearen eta jasangarritasunarekiko konpromisoaren bikaintasuna aitortzeko. Bartzelonako Porta Europako kamioi txikien aparkaleku segururik onena izan da; Astigarragak, berriz, Green Truck Parking Award jaso du, eta kontinenteko kamioien aparkalekurik jasangarriena bihurtu da. Gainera, Astigarraga Europako kamioien aparkalekurik onena izendatu zuten 2023an. Sari hauek ESPORG kamioientzako aparkaleku seguruen Europako erakundeak eman ditu.

Bartzelonako porta: Segurtasuna, digitalizazioa eta erosotasuna

Kokagune estrategiko batean kokatua, Bartzelonako mowiz TRUCK Portak 50 aparkaleku eskaintzen ditu segurtasun estandar altuenekin, 24/7 bideozaintza, sarbideen kontrola eta erabat hesitutako esparru bat barne. Digitalizazioaren aldeko apustuari esker, gidariek beren egonaldia aplikazio mugikor baten bidez kudea dezakete. Aplikazio horrek zerbitzuen erreserba eta ordainketa errazten du, ordainbide profesional ugaritatik.

Aparkalekuak atseden hartzeko gune zabalak ditu, doako Wi-Fi konexioarekin, entretenimendu-eremuak, garbitegi-zerbitzuak, dutxak eta garraiolarien beharretara egokitutako jatetxe-aukerak, menu berezi bat barne, prezio eskuragarrietan. Gainera, ingurumenarekin duen konpromisoa energia alternatiboen erabileran, LED argiztapenean eta uraren eta paperaren kontsumoa murrizteko sistemetan islatzen da.

Astigarraga: Jasangarritasunean eta ongizatean erreferentea garraiolarientzat

Mowiz TRUCK Astigarragak 341 plaza ditu, eta ingurumen-kudeaketagatik eta jasangarritasun-ekimenengatik nabarmendu dute. Espainiaren eta Frantziaren arteko mugan dago, eta ingurumen-inpaktua murrizteko teknologiak inplementatzen ditu, eguzki-energia, aerotermia, estalki berdeak, biltegiratze termikoko bateriak eta ura berrerabiltzeko sistemak barne.

Aparkalekua garraiolarien erosotasuna bermatzeko diseinatuta dago, klimatizatutako atsedenlekuak, eskaintza gastronomiko zabala, bideo-kontsolak eta barbakoak dituzten aisialdirako guneak, eta 24/7 laguntza 12 hizkuntzatan. Gainera, mowiz TRUCK Astigarraga puntu bioleta bat da, garraioaren sektorean emakumeen segurtasun eta ongizatearekin duen konpromisoa sendotuz.