2024ko urrian jakinarazi zen bezala, Europar Batasuneko Justizia Auzitegiak epai garrantzitsu bat eman zuen errepide bidezko nazioarteko garraioari buruz, zenbait herrialdek Europar Batasunak 2020an onartutako Lehen Mugikortasun Paketearen aurka aurkeztutako errekurtsoei buruzkoa. Epaileek berretsi egin zuten paketeko xedapen gehienak baliozkoak zirela, baina bertan behera utzi zuten ibilgailuak zortzi astean behin garraio-enpresaren operazio-zentrora itzultzeko betebeharra, uste baitzuten Erkidegoko legegileak ez zuela informazio nahikorik haien egokitasuna baloratzeko. Europako Batzordeak horri buruzko iritzia eman du, zehazki, Apostolos Tzitzikostas egungo Garraioen Europako komisarioak adierazi du oraingoz baztertu egiten duela neurri hori berrezartzea; izan ere, bere ustez, garraio-sisteman eraginkortasunik eza eragingo luke, eta beharrezkoak ez diren emisioak eta pilaketak areagotuko lituzke. Nolanahi ere, Europako Batzordea adi egongo da xedapenak kamioien nahitaezko itzuleran izan dezakeen edozein eragin negatibori, bereziki gidari profesionalen lan-baldintzetan, eta, hala badagokio, neurri egokiak hartuko ditu.