Fenadismerrek hilero egiten duen Espainiako errepide bidezko garraioaren sektoreko berankortasunaren eta ordainketen Behatoki iraunkorraren apirileko datuek berresten dute joera positiboa dagoela azken urteetako ordainketa-epeen murrizketan, eta azken hilabetean berriz ere 62 egunekoa dela batez beste, hau da, 2021ean baino 20 egun gutxiago batez beste, orduan onartu baitzen errepideko garraioaren sektoreko berankortasunaren aurkako zehapen-araubidea. Martxoan batez beste 63 egun izan ziren.
Enpresa kargatzaile eta bitartekarien % 54k berankortasunari buruzko legeria urratzen jarraitzen dute, hau da, 60 egunetik gorako ordainketa-epeak dituzte, nahiz eta kasuen % 80an gehiegizko ordainketa-epeak arinak izan, hau da, 60 eta 90 egun artekoak, eta ez-betetzeak dituzten enpresen % 6k oraindik 120 egun ordaintzen dituzte. Berankortasunaren hobekuntza horren ondorioz, 2021aren amaieran berankortasunaren aurkako zehapen-araubidea onartu zenetik ordainketa-epeak 20 egun murriztu dira batez beste.
Garraio-zerbitzuak ordaintzeko gehien erabiltzen diren ordainbideei dagokienez, ordena horretan jarraitzen dute transferentziak ( % 70), konfirmingak ( % 26), ordaindukoak ( % 4) eta txekeak (< % 1).
2023an, urteko batez bestekoa 69 egunekoa izan zen; 2022an, 74 egunekoa, eta 2021ean, 83 egunekoa. Urte horretan, errepideko garraioaren sektoreko berankortasunaren arloko zehapen-araubidea onartu zen, eta horrek ordainketa-epeak ia % 20 murrizten lagundu du bi urte horietan.