Skip to main content
C/ Portu-Etxe 9-1º, 20018-San Sebastián 943 31 67 07 guitrans@guitrans.eus

Frantzia-Italia: Fréjus tuneleko bigarren hodia inauguratu dute

Fréjus errepideko tunelaren bigarren hodi berria uztailaren 28an inauguratu zen ofizialki, 2025eko irailaren 1ean Mont Blanceko tunela erabat itxi baino lehentxeago. 12,9 kilometroko luzera eta 8 metroko diametroa izanik, bigarren hodiak Fréjus Europako errepide-tunelik luzeena bihurtzen du.

Tunelaren azpiegitura berriaren ezaugarri nagusiak:

Noranzko bakarreko trafikoaren bereizketa: Hodi bakoitzak zirkulazioa noranzko batean kontrolatzen du, istripu-arriskua murriztuz eta larrialdietarako sarbidea hobetuz.
Kontrol binazionaleko zentroa: Italiako aldean azken belaunaldiko PCC batek kudeatzen ditu aireztapen-, seinaleztapen- eta segurtasun-sistemak bi hodietan.
Segurtasun-babeslekuak: oinezkoentzako 34 ebakuazio-babesleku, 350 eta 400 metro bitarteko tartean, bi hodiei zerbitzua ematen dietenak.
Larrialdiko desbideratzeak: Ibilgailuentzat irisgarriak diren bederatzi trenbide-pasagune daude, larrialdi-zerbitzuek azkar esku har dezaten.
Aireztapen aurreratua: Gaitasun handiko erauzketa-sistemek kea kanporatzea eta istripuetan ebakuazio segurua bermatzen dute.
Suteen aurkako segurtasuna: Suteak itzaltzeko eta kea detektatzeko sistemak instalatzen dira gune osoan, erantzun azkarra emateko.
Mont Blanceko tunela irailaren 1etik (17:00etatik) 2025eko abenduaren 12ra (17:00ak arte) aldi baterako itxi ondoren salgaien garraioaren bolumena handitzea kudeatzen lagunduko duela espero da.

Informazio gehiago.