Uztailaren 21eko PJC/780/2025 Agindua BOEn argitaratuta, urriaren 23tik aurrera Espainiako lurraldean baimendutako gehieneko masa 44 tonakoa duten salgaiak garraiatzeko ibilgailuen zirkulazioa baimenduta egongo da. Frantziak ere 44 tonako muga hori aurreikusten duenez bere legerian, zalantzak sortzen dira bi herrialdeen artean 44 tonako ibilgailuekin nazioarteko garraioa egiteko aukerari buruz. Erantzuna, ordea, EZ da. Legeria nazionalak harmonizatu arren, Europar Batasuneko estatu kideen arteko nazioarteko garraioa Kontseiluaren 1996ko uztailaren 25eko 96/53/EE Zuzentarauak arautzen du oraindik ere. Zuzentarau horrek nazioarteko trafikoko ibilgailuentzat baimendutako neurrien eta pisuen gehieneko mugak ezartzen ditu, erreferentzia gisa 40 tonako muga mantenduz.
Beraz, zuzentarau hori berrikusi arte, Frantzia eta Espainia artean nazioarteko garraioa egiten duten ibilgailuek 40 tonako muga errespetatu beharko dute, nahiz eta bi herrialdeek 44 tona baimendu barne-zirkulaziorako.