Joan den ostiralean, urriaren 4an, Europar Batasuneko Justizia Auzitegiak epai garrantzitsu bat eman zuen nazioarteko errepide bidezko garraioari buruz, Europar Batasunak 2020an onartutako Mugikortasunaren Lehen Paketearen aurka zenbait herrialdek aurkeztutako errekurtsoei buruz. Epaileek berretsi egin zuten paketeko xedapen gehienak baliozkoak zirela, baina bertan behera utzi zuten ibilgailuak zortzi astean behin garraio-enpresaren operazio-zentrora itzultzeko betebeharra, uste baitzuten Erkidegoko legegileak ez zuela informazio nahikorik haien egokitasuna baloratzeko.
Lituaniak, Bulgariak, Errumaniak, Ziprek, Hungariak, Maltak eta Poloniak (eta, kasu batzuetan, Belgikak, Estoniak eta Letoniak lagunduta) jarritako errekurtsoak Paketearen xedapen garrantzitsuenei buruzkoak ziren: gidariek ibilgailuan asteko atsedenaldi erregularra edo konpentsatzailea hartzeko debekua; garraio-enpresek gidarien lana antolatzeko betebeharra, enpresaren zentro operatibora edo haien bizilekura asteko atsedenaldi erregularra edo konpentsatzailea hartzeko hiru edo lau astean behin itzuli ahal izateko moduan; bigarren belaunaldiko takografo adimendunak instalatzeko betebeharra indarrean jartzeko data aurreratzea; nazioarteko garraioan erabiltzen diren ibilgailuak zortzi astean behin establezimenduko herrialdean operazio-zentrora itzultzeko betebeharra; lau eguneko itxaronaldia, zeinetan garraiolari ez-egoiliarrek ezin baitute kabotaje-eragiketarik egin estatu berean.
Auzitegiak atzera bota ditu errekurtso gehienak, eta adierazi du Mugikortasun Paketearen helburua dela gidarien interesak hobeto orekatzea, haien lan-baldintza sozialak eta enplegatzaileenak hobetuz eta bidezko merkataritza-baldintzak bermatuz. Auzitegiak ondorioztatu zuen EBko legegileak bere diskrezio-tartearen barruan jokatu zuela, eta arau berriak lortu nahi ziren helburuen araberakoak zirela.